Întrebări frecvente

Mai jos regăsești răspunsuri la cele mai frecvente întrebări:

 

1. Cum găsim tipul potrivit de oglindă?

În magazin, puteți folosi motorul de căutare introducând frazele dorite sau folosiți categoriile create. În caz de probleme cu alegerea unei oglinzi, puteți contacta oricând consultanții noștri la numărul +40 312294741 sau pe mail la info@oglindomat.ro .
 

2. Cum plasez o comandă?

Procesul de comandă este foarte simplu! Când găsiți tipul preferat de oglindă, faceți clic pe ADAUGĂ ÎN COȘ, apoi completați formularul de comandă și efectuați plata. În cazul oricăror probleme, vă rugăm să ne contactați!
 

3. Cum plătesc comanda?

Plata comenzii se face prin plăți online securizate, adică: PayPal, PayU, card de credit, card de debit, transfer bancar sau ramburs la livrare (curier).
 

4. Care este timpul de procesare al comenzii?

Creăm produse personalizate pentru fiecare client. Oglinda comandată este de obicei expediată în următoarea zi lucrătoare. Începutul perioadei de procesare al comenzii este considerat a fi trimiterea unui e-mail de confirmare cu acceptarea comenzii pentru a intra în faza de execuție - aceasta are loc după primirea tuturor informațiilor importante și a plății.
 

5. Cum se fac livrările în România și în străinătate?

Realizăm livrarea folosind o firmă de curierat din țară și din străinătate.

- Livrarea în Polonia durează aproximativ 1-2 zile lucrătoare.

- Livrarea în România durează aproximativ 3-5 zile lucrătoare.

- Livrarea în Europa durează aproximativ 3-5 zile lucrătoare.

- Livrarea în SUA durează aproximativ 2-3 zile lucrătoare.

- Livrarea către alte destinații poate dura aproximativ 4-6 zile lucrătoare.
 

6. Care este costul comenzii?

Costul comenzii depinde de tipul și dimensiunea oglinzii. După ce ați selectat orice oglindă, suma totală a comenzii va apărea când mergeți către coșul de cumpărături.



Costurile de transport trebuie adăugate la fiecare comandă.
 

7. Ce trebuie să fac atunci când coletul este deteriorat?

Dacă observați vreo deteriorare a ambalajului la ridicarea coletului, asigurați-vă că îl deschideți în prezența curierului. Dacă și produsul a fost deteriorat, asigurați-vă că întocmiți imediat un proces-verbal de daună împreună cu curierul. Apoi trimiteți-l la info@oglindomat.ro cu o fotografie a daunei. După primirea cererii, vă vom trimite un produs nou, cu drepturi depline.
 

8. Cum procedez pentru a face o reclamație?

În cazul în care produsul livrat către dvs. nu corespunde cu cel comandat - are dimensiunea, rama, materialul greșit sau comanda este incompletă, vă rugăm să ne informați imediat! Trimiteți un e-mail la info@oglindomat.ro, atașând fotografii ale defectului. După o analiză pozitivă a reclamației, vă vom trimite produsul corect sau vă vom rambursa suma plătită.

 

9. Se poate returna produsul comandat?

Magazinul Oglindomat.ro oferă 14 zile pentru returnarea unui produs standard. Rețineți, totuși, că produsul returnat nu poate fi deteriorat sau utilizat. La coletul de retur, atașați dovada achiziției oglinzii și datele dumneavoastră personale împreună cu numărul contului în care doriți returnarea banilor. Rambursarea se va face în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii informațiilor necesare și a produsului.

 

   

DACĂ MAI AI ÎNTREBĂRI, SCRIE-NE!