Regulamentul magazinului Oglindomat.ro

 

§ 1 Informații generale

 

1.1. Magazinul Oglindomat.ro aparține firmei Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o., înregistrată în registrul Evidenței Centrale și de Informații privind Activitatea Economică (CEIDG), de pe lângă Ministerul competent pentru economie: NIP/CIF/: 646-29-33-172, REGON/nr. de înregistrare/: 243492288, înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor al Registrului Național al Instanțelor ținut de Judecătoria Raională din/pentru <oraș, eventual cartier>, <numărul departamentului> Departament Economic al Registrului Național al Instanțelor: TRIBUNALUL RAIONAL KATOWICE_WSCHÓD DIN KATOWICE, AL VIII-LEA DEPARTAMENT ECONOMIC AL REGISTRULUI NAȚIONAL AL INSTANȚELOR, cu numărul KRS 0000493662. Persoana autorizată să reprezinte firma este Președintele Consiliului - Mateusz Gabryś.

1.2. Prezentul regulament definește condițiile de utilizare a site-ului web. Utilizatorul site-ului web este obligat să citească regulamentul, iar finalizarea unei achiziții reprezintă acceptarea acestuia.

1.3. Orice relații care decurg din contractul dintre Oglindomat.ro și Clienți sunt supuse termenilor și condițiilor comerciale generale. Abaterile sunt luate în considerare numai în situația în care au fost confirmate anterior între Vânzător și Client în scris sau au fost specificate în prezenții termeni comerciali.

1.4. Prin plasarea unei comenzi, Clientul se angajează să furnizeze date personale complete și conforme cu starea de fapt. În cazul furnizării de informații false, clientul este răspunzător pentru daunele rezultate din această cauză.

 

§ 2 Încheierea contractului

 

2.1. Tablourile și toate celelalte produse prezentate de Oglindomat.ro pe Internet sau pe alte suporturi media nu reprezintă o ofertă comercială în sensul art.534 din Codul civil și constituie numai o invitație pentru client să depună o ofertă de cumpărare. Ofertele de cumpărare pot fi transmise prin intermediul site-ului Oglindomat.ro sub formă de formulare online sau în scris la adresa de e-mail.
2.2. Plasarea unei comenzi în magazinul online echivalează cu exprimarea dorinței de a încheia un contract de cumpărare în condițiile prevăzute în prezentul regulament și în comandă.
2.3. Plasând o comandă, clientul are obligația să ia în considerare prețul total al comenzii. Toate prețurile de pe site-ul web sunt prețuri brute, includ TVA 23% și nu includ costurile de expediere.
2.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza executarea serviciului și realizarea comenzii în cazul în care produsele au un conținut contrar legii, decenței sau principiilor de coexistență socială. De asemenea, magazinul își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor oferite, precum și de a modifica costurilor de livrare a produselor comandate.

 

§ 3 Plata

 

3.1. Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o. emite o factură TVA în format electronic pentru fiecare comandă, în conformitate cu dispozițiile Legii din 11 martie 2004 privind taxa pe bunuri și servicii (text consolidat: Jurnalul de Legi din 2002 Nr. 177 poz. 1054) și Regulamentul Ministrului Finanțelor din 3 decembrie 2013 privind emiterea facturilor (Jurnalul de Legi din 2013, poz. 1485). Datele acceptate pentru Factura de TVA sunt identice cu datele furnizate de Cumpărător în formularul de comandă la plasarea comenzii în magazinul online. Datele clientului și datele pentru factura cu TVA pot fi diferite. Aceste date trebuie definite de Cumpărător în momentul plasării comenzii prin intermediul magazinului online. Clientul, în conformitate cu reglementările aplicabile, are dreptul să se adreseze Drukarnia PIG A.pl Sp. z o.o.,z siedzibą w Tychach (43-100), ul. Przemysłowa 68 și să solicite trimiterea unei facturi emise în conformitate cu prevederile de mai sus pesuport de hârtie, prin trimiterea unei astfel de solicitări la următoarea adresă de e-mail: ksiegowosc@piga.pl sau prin poștă la adresa de corespondență: Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 68, 43-100 Tychy.

3.2. Plățile pentru comenzi se pot face în următoarele moduri:
- plata în avans prin transfer obișnuit, prin intermediul PayU și PayPal

3.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a accepta sau de a refuza anumite forme de plată.

Vă rugăm să rețineți că valoarea plății ramburs nu trebuie să depășească 695 RON. Comenzile peste această sumă trebuie plătite integral înainte de a începe procesul de onorare.

 

§ 4 Livrare

 

4.1. Comandând livrarea la domiciliu, puteți plăti pentru produsele comandate în numerar la livrare sau puteți alege o altă formă de plată:

- plata în cadrul sistemului PayU și PayPal;

4.2. Termenul de realizare a comenzii începe din momentul trimiterii mesajului e-mail de confirmare a acceptării comenzii pentru executare. Acest lucru are loc după primirea informațiilor complete despre comandă.

4.3. Livrarea se face prin intermediul companiilor de curierat.

 

§ 5 Garanție

 

5.1. Vânzătorul asigură Livrarea Produselor fără defecte fizice și legale. Vânzătorul este răspunzător față de Client dacă Produsul are un defect fizic sau juridic (garanție).

5.2. Dacă Produsul are un defect, Clientul poate:

a) să facă o declarație despre reducerea prețului sau retragerea din Contractul de vânzare, cu excepția cazului în care Vânzătorul va înlocui imediat și fără inconveniențe pentru Client Produsul defect cu un produs lipsit de defecte sau va înlătura defectul.

Această limitare nu se aplică dacă Produsul a fost deja înlocuit sau reparat de către Vânzător sau Vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a înlocui Produsul cu unul lipsit de defecte sau de a elimina defectele. Clientul poate solicita, în loc de înlăturarea defectului propusă de Vânzător, înlocuirea Produsului cu unul lipsit de defecte sau, în loc de înlocuirea Produsului, înlăturarea defectului, cu excepția cazului în care aducerea Produsului la o stare conformă cu contractul în modul ales de Client este imposibilă sau dacă acest lucru ar necesita costuri excesive în comparație cu metoda propusă de Vânzător. La evaluarea costurilor excesive, se ia în considerare valoarea Produsului liber de defecte, a tipului și semnificației defectului constatat, precum și inconveniențele la care ar fi expus Clientul în cazul unui alt mod de înlăturare a defectului.

b) să solicite înlocuirea Produsului defect cu unul lipsit de defecte sau eliminarea defectului. Vânzătorul este obligat să înlocuiască Produsul defect cu unul lipsit de defecte sau să înlăture defectul într-un termen rezonabil, fără inconveniente nejustificate pentru Client.

Vânzătorul poate refuza să satisfacă solicitarea Clientului, dacă aducerea Produsului defect la o stare care respectă Contractul de vânzare în maniera aleasă de Client este imposibilă sau ar necesita costuri excesive în comparație cu a doua metodă posibilă de respectare a Contractului de vânzare. Costul reparației sau înlocuirii sunt suportate de Vânzător.

5.3. Clientul care își exercită drepturile în baza garanției este obligat să livreze produsul defect la adresa Vânzătorului. În cazul unui Client care este Consumator, costul de livrare este acoperit de Vânzător.

5.4. Vânzătorul este răspunzător în cadrul garanției dacă se constată un defect fizic în termen de doi ani de la livrarea Produsului Clientului. Cererea de înlăturare a defectului sau înlocuirea Produsului cu unul fără defecte expiră la sfârșitul anului, dar acest termen nu poate expira înainte de sfârșitul perioadei specificate în prima frază. În acest termen, Clientul se poate retrage din Contractul de vânzare sau poate depune o declarație privind reducerea prețului din cauza unui defect al Produsului. Dacă Clientul a cerut înlocuirea Produsului cu unul lipsit de defecte sau înlăturarea defectului, termenul limită pentru retragerea din Contractul de vânzare sau depunerea unei declarații de reducere a prețurilor începe cu expirarea termenului nerespectat de înlocuire a Produsului sau de înlăturare a defectului.5.5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

5.5. Pentru orice reclamații referitoare la Produs sau la executarea Contractului de vânzare, Clientul se poate adresa în scris la adresa Vânzătorului.

5.6. Vânzătorul, în termen de 14 zile de la data solicitării care conține reclamația, va da un răspuns cu privire la reclamația referitoare la Produs sau la reclamația aferentă executării Contractului de vânzare depusă de Client.

5.7  Clientul poate depune la Vânzător o reclamație în legătură cu utilizarea serviciilor gratuite furnizate pe cale electronică de către Vânzător. Reclamația poate fi depusă în format electronic și trimisă la adresa info@oglindomat.ro. În reclamație, Clientul trebuie să includă o descriere detaliată a problemei constatate. Vânzătorul va examina reclamația prompt, dar cel târziu în termen de 14 zile va oferi un răspuns Clientului.

5.8. Vânzătorul permite Clientului care este Consumator să apeleze la soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor. Entitatea autorizată, competentă pentru Vânzător, este Inspectoratul Județean al Inspecției Comerciale din Katowice. ul. Brata Alberta 4. 40-951 Katowice. Căsuța poștală nr. 178. secretariat tel .: (32) 35 68 100.

 

§ 6 Limitarea răspunderii

 

6.1. Vânzătorul nu este responsabil pentru lipsa accesului permanent la Magazinul Online și viteza de funcționare a sistemului, precum și pentru erorile tehnice și electronice apărute în timpul comenzii, în cazul în care motivul apariției acestora sunt factori asupra cărora magazinul nu are niciun control.

 

§ 7 Dreptul de retragere din contract

 

Dreptul de retragere din contract

 

§ 8 Reclamații

 

8.1. Vânzătorul oferă o garanție de 24 luni pentru produsele oferite în magazin. Acest termen se aplică din ziua livrării produsului către Client.

8.2. Vânzătorul oferă instrucțiuni de montare a produsului. Nerespectarea instrucțiunilor sale exclude posibilitatea de a depune reclamații cu privire la produse.

8.3. Cumpărătorul trebuie, imediat după constatarea nerespectării serviciului cu contractul, să depună o reclamație scrisă la adresa de e-mail: info@oglindomat.ro.

8.4. Reclamația nu poate fi bazată pe abateri ușoare ale produsului livrat față de cel oferit pe site-ul web. Prin abateri nesemnificative se înțeleg diferențele ușoare de nuanță, diferențele ușoare ale formatului, tipului și calității substratului. Aceste abateri sunt inevitabile în procesul de producție, iar diferențele de nuanță pot rezulta din setările monitorului utilizatorului. Nu poate fi reclamată metoda de împărțire a materialului, dacă Cumpărătorul nu a sugerat o împărțire atipică la plasarea comenzii.

8.5. Vânzătorul este obligat să proceseze reclamația în termen de 14 zile de la depunerea acesteia.

8.6. În cazul în care mărfurile livrate sunt inconsistente cu contractul, adică au un defect care le reduce valoarea sau capacitatea de utilizare sau dacă mărfurile au fost livrate într-o stare incompletă, cumpărătorul are dreptul de a cere în conformitate cu contractul ca produsul să fie reparat gratuit, înlocuirea produsului sau în lipsa unei astfel de posibilități - restituirea fondurilor plătite pentru comandă.

8.7. Vânzătorul are dreptul să solicite returnarea produselor defecte de către client.

8.8. Reclamațiile se aplică în exclusivitate mărfurilor în starea în care au fost livrate. În cazul descoperirii defectelor tehnice ale fototapetului după aplicarea acestuia, reclamația nu va fi luată în considerare.

8.9. Daunele care rezultă din acțiuni eronate sau ilegale nu constituie un motiv de revendicare împotriva vânzătorului.

 

§ 9 Dispoziții finale

 

9.1. În chestiunile care nu fac obiectul prezentului regulament, se aplică dispozițiile Codului civil sau ale altor reglementări legale referitoare la funcționarea site-urilor web și a magazinelor online.

9.2. Oglindomat.ro își rezervă dreptul de a introduce modificări în prezentul Regulament.